Obchodní podmínky

 

Dopravné po celé ČR: 69 Kč (při platbě převodem i dobírkou), při nákupu nad 3000 Kč doprava ZDARMA.

Balné ani doběrečné neúčtujeme!

 

Po pátém nákupu na každý další sleva 5 %.

V internetovém obchodě www.eurokosik.cz jsme pro Vás připravili další novinku v podobě věrnostního slevového systému. Každý zákazník po uskutečněném pátém nákupu v našem eshopu bez ohledu na množství zakoupeného zboží nebo jeho cenu bude zařazen do zákaznické skupiny VIP 5%, což znamená, že na každý další nákup dostane automaticky zákaznickou slevu ve výši 5%. Do věrnostního programu jsou zařazeny i všechny objednávky uskutečněny před spuštěním slevového systému. NAKUPOVAT U NÁS SE VYPLATÍ!

 

Postup při nákupu zboží:

V  internetovém obchodě eurokosík.cz najděte výrobek, který si chcete koupit. Vyhledávat můžete procházením kategorií (sloupec vlevo) nebo zadejte do vyhledávače název či kód výrobku.

Jakmile se pro nějaký výrobek rozhodnete, klikněte v detailu zboží na tlačítko Do košíku. Zboží bude přidáno do Vašeho nákupního košíku. V této chvíli ještě není nic závazné, objednávku můžete kdykoliv zrušit.

 

Chcete-li koupit více zboží, hledejte dále, prohlížejte, vybírejte a kdykoliv vám padne do oka něco dalšího, jednoduše výrobek opět přidejte do nákupního košíku kliknutím na tlačítko Do košíku. Samozřejmě můžete objednávat i více kusů od jednoho výrobku. Klikněte na obrázek výrobku čímž se dostanete na detail výrobku. Poté přepište číslovku 1 v kolonce počet kusů k objednání a stiskněte tlačítko Do košíku.

 

Máte-li definitivně vybráno a přejete si zboží objednat, klikněte na košík nebo cenu vpravo nahoře, čímž se dostanete do nákupního košíku. Tam si můžete prohlédnout objednané zboží, změnit objednané počty kusů a nebo odstranit nechtěné položky. Souhlasíte-li nyní s objednávkou, máte tři možnosti dalšího postupu. Buď zvolíte nákup bez registrace, v tomto případě vypíšete údaje potřebné k doručení objednávky, email, abychom Vás mohli informovat v okamžiku odeslání zboží a telefon pro řidiče. Vaše vyplněné údaje se neuchovají v naší databázi. Pro neregistrované zákazníky ovšem neplatí věrnostní program "po pátém nákupu na každý další sleva 5 %". Další možností je registrace. V tomto případě je třeba také vyplnit veškeré údaje důležité k doručení zboží a doplnit email a heslo pro pozdější přihlášení. Při opětovném přihlášení do eshopu již tyto informace vyplňovat nemusíte. Pro registrované zákazníky platí věrnostní program "po pátém nákupu na každý další sleva 5%" viz. níže. Pokud jste se zaregistrovali již dříve zvolíte třetí možnost, kterou je "Přihlášení k účtu" a do políček vepíšete svůj email a heslo, které jste uvedli při registraci. Po přihlášení nebo registraci nebo volbě nákupu bez registrace se ocitnete u pokladny, kde si zkontrolujte obsah košíku a přihlašovací údaje a zvolte způsob platby a dopravy. Poté klikněte na  tlačítko "POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE". V této fázi ještě není nic závazného, pouze se Vám zobrazí rekapitulace objednávky. K závazné objednávce dojde až kliknutím na pole DOKONČIT OBJEDNÁVKU. V této chvíli již máte zboží závazně objednané. Pokud jste v nabídce způsobu platby zvolili CETELEM, klikněte na tlačítko "VYPOČÍTAT A SJEDNAT ŽÁDOST O ÚVĚR CETELEM". Poté budete přesměrování na stránky společnosti Cetelem, kde vyplňte potřebné údaje. Více o nákupu na splátky zde.

 

Potvrzení objednávky vám přijde na emailovou adresu zadanou při registraci. Toto potvrzení si prosím zkontrolujte a pečlivě uschovejte až do úplného vykrytí vaší objednávky. Pozor - když vám potvrzení objednávky elektronickou poštou nebude doručeno, může to znamenat, že se objednávka správně neuložila do databáze. V takovém případě nás neprodleně kontaktujte.

 

Zásilka, kterou obdržíte bude obsahovat daňový doklad. Děkujeme za nákup.

 

Způsoby doručení:

Zboží je zákazníkovi doručeno prostřednictvím služby PPL, DPD vyjímečně VPM trans (u nadrozměrných zásilek), nebo vlastními vozy. Zboží bude doručeno na fakturační, případně dodací adresu, pokud je zadána v objednávce, případně upřesněna zákazníkem před odesláním zboží. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby.

 

Doručení balíku PPL, DPD:

Garantované doručení zásilky na uvedenou adresu do 24 hodin od odeslání zboží. V ceně služby je donáška zboží ke dveřím příjemce. Řidič adresátovi v den doručení zásilky telefonicky oznámí přibližný čas příjezdu (mezi 8-18 hod. v pracovní dny), výši dobírky a další náležitosti. V případě nezastižení adresáta bude v místě doručení zanecháno oznámení a další pokus o doručení proběhne ještě jednou následující pracovní den. Kontakt na příslušné doručovací depo firmy PPL získáte po zadání vašeho PSČ na internetových stránkách www.ppl.cz. Zákazník je informován emailem den před doručením zásilky o jejím odeslání.

 

Převzetí a reklamace PPL, DPD:

  1. Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky - zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  2. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání - dle obchodních podmínek přepravní společnosti PPL je možné skryté vady způsobené přepravou zboží ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky (buď prodávajícímu nebo přepravci PPL) a zažádat o sepsání zápisu o škodě. Není tedy nutné zásilku otevírat v přítomnosti řidiče.
  3. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit prodávajícímu.

 

Dodací podmínky:

Termín dodání je závislý na druhu objednaného zboží. Dodací lhůty jsou vždy u každého zboží uvedeny. U zboží běžně dostupného a zboží, které máme na skladě, probíhá odeslání zásilky zpravidla následující pracovní den. Pokud není dodací lhůta uvedena, je možné využít příslušného formuláře nebo emailu a poslat dotaz na dostupnost žádaného zboží. Po zjištění lhůty Vás budeme kontaktovat telefonicky nebo na Váš e-mail.

 

Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání zboží na uvedené místo. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad.

 

Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice. Náklady na doručení zboží rozlišujeme podle zvoleného způsobu. Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník, aktuální ceník je uveden na stránkách internetového obchodu.

 

Nábytek rozvážíme vlastními vozy v nejbližším možném termínu, o němž vás budeme předem telefonicky nebo emailem informovat. Pro zajištění nízké ceny za dopravu pro zákazníky jsme nuceni plně využívat kapacitu našich vozů, proto není možné rozvážet zboží jednotlivě s poloprázdným vozem. Děkujeme za pochopení. V případě zájmu o doručení zboží ve vámi zvoleném dni je možné zjednat individuální podmínky. V totmto případě se prosím informujte na tel. 727 897 211. Objednávky přijaté o víkendech a svátcích jsou potvrzovány vždy následující pracovní den. Doba dodání se v tomto případě o nepracovní dny prodlužuje. 
 

 

Přepravné v ČR:

Cena za dopravu (balné neúčtujeme):

Nyní akce - doprava pouze 69 Kč na všechno zboží!!!

- 99 Kč -  Při nákupu nad 3000 Kč je dopravné zdarma

- 199 Kč - týká se pouze matrací, roštů a nábytku

- 0 Kč - osobní odběr

- 0 Kč - u výrobků označených DOPRAVA ZDARMA

 

Dopravné je přiúčtováno k objednávce jako samostatná položka. 

Přeprava bude uskutečněna prostřednictvím přepravce VPM trans, DPD nebo PPL

 

Způsoby platby:

- na dobírku - zdarma

- předem převodem na účet - zdarma

- při převzetí (osobní odběr) - zdarma

Zboží můžete nakoupit také na splátky CETELEM více zde.

 

Přepravné a doběrečné v SK:

Cena za dopravu zboží (balné neúčtujeme) - SLOVENSKO:

290 Kč.......Nákup tovaru od 0 do 5499 Kč - do 219.00 € s DPH

490 Kč.......Nákup tovaru od 5500 do 10249 Kč s DPH - od 220.00 € do 409.00 € s DPH

690 Kč.......Nákup tovaru od 10250 do 12999 Kč s DPH - od 410.00 € do 519.00 € s DPH

890 Kč.......Nákup tovaru nad 13000 s DPH - nad 520.00 € s DPH

 

Další postup závisí na zvolené platební metodě:

  1. Dobírka PPL, ČP - O odeslání zboží budete neprodleně informováni e-mailem. Platbu včetně poštovného provádíte až při převzetí zásilky.
  2. Platba převodním příkazem - po připsání kompletní úhrady na náš účet bude zboží odesláno následující pracovní den přepravní službou PPL nebo Českou Poštou. O odeslání budete neprodleně informováni e-mailem. Pokud úhrada nebude kompletní, budete telefonicky nebo e-mailem kontaktováni našimi pracovníky.
  3. Osobní odběr - Nábytek Harmonia s.r.o., 2. května 1379, Zlín-  je vždy zdarma. V tomto případě Vás budeme e-mailem informovat o době, kdy bude zboží přichystáno k odběru. Osobní odběr je možné uskutečnit ve dnech PO až PÁ 9:00 - 17:00 hod. Tel: 727 897 211.

 

Důležité pro zákazníky ze SLOVENSKA:

Zákazníci ze Slovenska hradí částku za zboží v Eurech. Ceny v eurech uvedené v eshopu jsou při zvolení způsobu platby "na dobírku" (platba při převzetí zboží v Eurech) pouze informativní a můžou se v okamžiku platby změnit, protože fakturace za zboží je v Kč a převod dobírkové částky z Kč na Eura provádí až přepravní společnost na základě aktuálního kurzu své banky (pro přepočet doběrečného je použit kurz ČSOB DEVIZY/NÁKUP, který je platný ke dni svozu zásilky).  Při volbě způsobu plaby "předem na účet"  v měně EURO (použitím přepínače měny vpravo nahoře všech stránek eurokosik.cz) zákazník hradí ceny, které jsou uvedeny v objednávce. Účet je veden ve slovenské FIO bance, poplatky tedy hradíte pouze za bezhotovostní převod v rámci SR. Při tomto způsobu platby zákazník dostane ihned po dokončení objednávky informativní email s platebními údaji potřebnými k úhradě objednávky převodem na účet.

 

Dokumentace:

Se zbožím bude zaslána faktura, která slouží jako dodací list, a pokud není přiložen zvlášť, také jako záruční list.

 

Registrace:

Registrace není podmínkou nákupu na stránkách www.eurokosik.cz, slouží především pro usnadnění opětovného nákupu stálým zákazníkům, ke sledování stavu a historie Vašich objednávek, k získání věrnostních slev a k rychlejšímu dohledání ztracených faktur zákazníkům uplatňujících reklamaci. Bez registrace je možné objednat zboží emailem, v tomto případě je nutné do emailu zadat přesný název zboží, který zjistíte pouze v košíku (může se lišit od názvu zobrazeného u zboží při nákupu) nebo telefonicky na: telefonní spojení 727 897 211.
Při registraci je třeba zadat kontaktní údaje, zvolit přihlašovací jméno a heslo, pod kterým se budete do našeho internetového obchodu přihlašovat.

 

Ochrana osobních údajů:

- Provozovatel internetového obchodu eurokosik.cz se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne v jakékoli podobě třetí straně. Tato data shromažďujeme za účelem realizace obchodního případu a zkvalitnění našich služeb. Jsou nezbytná pro Vaši identifikaci jako kupujícího, k realizaci a zaúčtování Vaší platby za nakoupené zboží, ke komunikaci s Vámi a také ke správnému dodání zboží. Vaše osobní údaje budou dle zákona přísně zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a Vámi. Zpracování a nakládání s osobními údaji probíhá v souladu se zákonem 101/2000 Sb. na ochranu osobních dat.
- V případě registrace nám dáváte automaticky souhlas k tomu, abychom Vaše osobní údaje dle zákona zpracovávali a používali je ke komunikaci s Vámi. Tento souhlas můžete kdykoli písemně ukončit.
- Vaše osobní data jsou důvěrná a jako třetí osobě jsou poskytována jen obchodním partnerům jako jsou například banky nebo společnosti vydávající platební karty a to jen v rámci konkrétní platby či jiné finanční operace.
- Třetím osobám nebo veřejnosti je poskytována pouze souhrnná statistická informace o zákaznicích, návštěvnosti, frekventovanosti nákupů, obratu a podobně. Tato statistika však neobsahuje žádnou informaci, která by vedla k identifikaci některého ze zákazníků.

 

A. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.eurokosik.cz Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (dále také „zákazník“).
Práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy se řídí platným občanským zákoníkem.
Prodávající se zavazuje, že bude kupujícímu dodávat pouze to zboží prvotřídní kvality, které si kupující objednal prostřednictvím internetového obchodu www.eurokosik.cz a které je se zobrazeným zbožím ve shodě v maximální možné míře (drobné změny barev jsou možné v důsledku  digitalizace a individuálního nastavení zobrazovacího zařízení).
Prodávající se dále zavazuje, že bude uveřejňovat skutečné a konečné ceny, které kupující zaplatí za zboží a za dopravu.

 

B. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Každá objednávka, kterou kupující potvrdí (tzn. vybere patřičné zboží a stiskne tlačítko DOKONČIT OBJEDNÁVKU), je považována za závaznou. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
 

Objednávka zákazníka je návrhem kupní smlouvy, jejímž předmětem je zboží uvedené v objednávce. Pro účely kupní smlouvy je platná nabídka zboží včetně kupní ceny zveřejněné na serveru v době odeslání objednávky kupujícím. Kupní cenou se rozumí cena označená na serveru jako „cena“, která se dále snižuje o případnou komerční slevu, je-li v době odeslání objednávky poskytována. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.
 

Prodávající po doručení objednávky zašle kupujícímu elektronickou odpověď, v níž potvrdí doručení objednávky.
Kupující sám nemá možnost objednávku zrušit - tuto akci provádí pouze prodávající (obvykle po dohodě s kupujícím, např. z důvodu nemožnosti dodat zboží v daném termínu, případně z důvodu nemožnosti autorizace skutečné identity kupujícího). Zrušení objednávky je účinné, pokud je prodávajícímu doručeno dříve, než prodávající odevzdal zboží k přepravě kupujícímu.
Internetový obchod www.eurokosik.cz obsahuje veškeré informace, nutné k uzavření smlouvy ve smyslu obecných náležitostí smlouvy i podstatných náležitostí kupní smlouvy tak, jak je vymezuje občanský zákoník. Obsahuje vždy název, kód, hlavní charakteristiku a cenu zboží.

 

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.

 

Vyplněním registračního formuláře či závazné objednávky v rámci internetového obchodu www.eurokosik.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
Prodávající se zaručuje, že osobní údaje kupujícího bude chránit v maximální možné míře a neposkytne je žádným jiným subjektům.

 

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady po jejich převzetí prohlédnout a případné vady a neshody se skutečným stavem zboží bez zbytečného odkladu písemně oznámit prodávajícímu. To platí především na případy, kdy dodané zboží nesouhlasí s obsahem faktury nebo ta není správně vyplněna. V oznámení je kupující povinen specifikovat vady.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

 

C. Reklamační řád

V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.

 

Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem www.eurokosik.cz reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem. Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese Milena Jurášková, Kráčiny 285, 769 01  Holešov  nebo na e-mailové adrese:info(zavináč)eurokosik.cz. Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla.
 

Obratem po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, prodejny prodávajícího nebo autorizovaný servis apod.).
Pro úspěšné vyřízení reklamace není nezbytně nutné, aby kupující byl schopen předložit daňový doklad - fakturu a záruční list, koupi lze doložit i jinými způsoby např. svědeckou výpovědí. Zboží zaslané do servisního střediska nemusí být kompletní, stačí zaslat jen tu část, na které jsou závady nebo části, které s vadnou částí souvisejí.

 

V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu nebo servisnímu středisku, je zákazník povinen zboží zabalit buď do originálního obalu nebo v případě, že kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.
Záruční list předává prodávající kupujícímu spolu se zbožím. Není-li záruční list u zboží doložen, nahrazuje jej faktura.
V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Záruční doba je dva roky, pokud není na prodané věci, jejím obalu, návodu nebo záručním listě vyznačena doba delší. Pokud je záruční doba delší než dva roky, určí prodávající podmínky a rozsah této záruky v záručním listě.

 

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Je–li reklamace důvodná, prodávající ve lhůtě uvedené v předchozím odstavci vyzve kupujícího, aby si opravené nebo vyměněné zboží vyzvedl, případně zboží zašle kupujícímu na jeho náklady poštou na adresu určenou kupujícím.
 

Pokud prodávající reklamaci neuzná, oznámí to kupujícímu v přiměřené lhůtě. Spolu s oznámením o neuznání reklamace prodávající kupujícímu sdělí, kolik by stála výměna nebo oprava zboží.
Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po obdržení oznámení o neuznání reklamace sdělit prodávajícímu, zda žádá o provedení výměny či opravy zboží za úplatu, jinak je povinen si zboží v téže lhůtě vyzvednout nebo sdělit prodávajícímu adresu, kam má být zboží zasláno. Náklady spojené s vrácením zboží kupujícímu nese kupující.

 

D. Práva a povinnosti prodávajícího

- Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Při převzetí zboží od našeho přepravce, příp. v provozovně prodávajícího při osobním odběru, obdrží kupující ke zboží daňový doklad.
- Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné viz. Ochrana osobních dat.
- Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá.
- Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující nesplnil svůj závazek odebrat zboží či zaplatit kupní cenu.
- Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem (bankovním převodem, gsm banking apod.) a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 3 dnů od doručení písemného odstoupení od smlouvy.
- Plnění se považuje za nemožné i v případě, že se přestalo vyrábět či dodávat na náš trh, případně začalo být dodáváno prodávajícímu za vyšší cenu, takže by byl prodej objednaného zboží zákazníkovi za cenu uvedenou v objednávce pro prodávajícího prodělečný (při zohlednění nákladů na dopravu a udržování Internetového obchodu) 

- Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

E. Práva a povinnosti kupujícího

- Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
- Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
- Kupující je povinen produkt užívat a udržovat (praní, žehlení, čistění, skladování….) vždy a jen v souladu s pokyny uvedenými výrobcem v přiloženém návodu, na obalu či etiketě výrobku.

- Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat.
- Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží bez udání důvodů. Uplynutím stanovené lhůty zaniká právo kupujícího odstoupit bez uvedení důvodů od kupní smlouvy.
- Kupující je povinen písemné oznámení o odstoupení od kupní smlouvy zaslat poštou na adresu  prodávajícího. 
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Byla-li spotřebiteli již poskytnuta služba, není z toho podnikateli ničeho povinen s výjimkou ustanovení § 1834.
- Odstoupení od smlouvy je účinné v okamžiku vrácení zboží prodávajícímu.
- V oznámení o odstoupení od kupní smlouvy je kupující povinen uvést číslo objednávky a specifikovat zboží jeho názvem a počtem objednaných kusů.
- Kupující, který odstoupil od kupní smlouvy, je povinen vrátit převzaté zboží v originálním obalu, nepoškozené, bez známek běžného užívání po dobu od převzetí zboží kupujícím do vrácení zboží prodávajícímu a s veškerým věcným příslušenstvím a doklady, které převzal spolu se zbožím, vyjma faktury. Za poškození se pro tyto účely kupní smlouvy považuje i nedůvodné odstranění ochranných pečetí a nálepek, označení a loga výrobce umístěných výrobcem na zboží.


F. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
Na ostatní práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy, která nejsou těmito všeobecně smluvními podmínkami upravena, se vztahují ustanovení obecně závazných právních předpisů především Občanského zákoníku.

 

Kontakty:
Milena Jurášková
Kráčiny 285, 769 01 Holešov
Email: info(zavináč)eurokosik.cz

Přihlášení

 
 

Zákazník: nepřihlášen

Email:

Heslo:

Registrace zákazníka

Zapomněli jste heslo?

 

Akční nabídka

 
 

Dětský pokoj Frozen II - světle růžová/fialkováDětský pokoj Frozen II - světle růžová/fialková

16 809 Kč s DPH
11 990 Kč s DPH

Dětský pokoj Rose IDětský pokoj Rose I

13 197 Kč s DPH
12 221 Kč s DPH

Studentská postel Walter - dub baltimore/bíláStudentská postel Walter - dub baltimore/bílá

15 231 Kč s DPH
12 786 Kč s DPH

Dětská komoda Tom - atlantic/bílý/grafitDětská komoda Tom - atlantic/bílý/grafit

3 430 Kč s DPH
2 983 Kč s DPH

Studentská postel Ronny 140x190cm - dubová dýhaStudentská postel Ronny 140x190cm - dubová dýha

7 168 Kč s DPH
5 974 Kč s DPH

Sendvičová matrace Odette - různá tuhost stran - 7 zón - anibakter. potahSendvičová matrace Odette - různá tuhost stran - 7 zón - anibakter. potah

4 380 Kč s DPH
2 190 Kč s DPH

Studentská židle Fashion - bílá/masivStudentská židle Fashion - bílá/masiv

1 909 Kč s DPH
1 414 Kč s DPH

Studentská židle Fashion - černá/masivStudentská židle Fashion - černá/masiv

1 909 Kč s DPH
1 414 Kč s DPH

Šatní skříň Embro 2D3S - třešeňŠatní skříň Embro 2D3S - třešeň

10 543 Kč s DPH
8 110 Kč s DPH

Patrová postel Double VipPatrová postel Double Vip

9 767 Kč s DPH
8 299 Kč s DPH

Komoda Embro 6S - třešeňKomoda Embro 6S - třešeň

6 722 Kč s DPH
5 171 Kč s DPH

Dětský televizní stolek Tom - atlantic/bílý/grafitDětský televizní stolek Tom - atlantic/bílý/grafit

2 742 Kč s DPH
2 384 Kč s DPH

 

Anketa

 
 
 

Výměna odkazů

 
 

NAŠI PARTNEŘI:

Spálne - lacný nábytok do spálne

Detský nábytok - lacný nábytok do detskej izby

Obývací pokoje ​- obývací stěny a doplňky od obývacího pokoje

 

Kontakty

 
 

Hovoří s Vámi

Milena Jurášková

Hovoří s Vámi Milena Jurášková

 

Dotazy směřujte na:
Tel.: 727 897 211
email:info(zavináč)eurokosik.cz
Jsme plátci DPH

 
 

Novinky emailem

 
 

Pokud máte zájem o zasílání novinek a akcí z našeho serveru, zadejte prosím emailovou adresu.

 

Doporučte nás

 
 

Chcete-li doporučit Vašemu známému náš obchod, stačí stisknout tlačítko a vyplnit formulář.

 

Vmna odkaz

 
 

Zajímavé články

 

Dětský pokoj inspirace - inspirace pro váš dětský pokoj

- Jak vybírat školní batoh pro prvňáčka

 

Další články 1, 2, 3

Archiv

 


 

Staň se našim fanouškem

Eurokosik.cz - Dětské pokoje, kapsáře, dekorace, školní batohy, obrázky, koberce, povlečení, deky, záclony, nábytek, svítidla

 

 

prázdný


0 Kč

Měna:

Tagy:  Dětské dřevěné dekorace Dětský hrací koberec Dětský koberec silnice Dětský pokoj Studentský pokoj Kapsáře za postel Dětské lampičky Patrová dětská postel Školní batohy pro prvnáčky dětské dekorace  dětské postele

Eurokosik nabízí dětské pokoje, dětský nábytek, dětské postele a patové postele. Dále dětské dekorace, povlečení, kapsáře za postel, školní batohy.