Reklamace

Několik užitečných rad před reklamací

 

 

Postup při poškození zboží dopravovaném PPL, DPD nebo jiným přepravcem:

 

  1. Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky - zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  2. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání - skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

 

Obecné rady:

 

  1. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit prodávajícímu.
  2. Snažte se uchovávat přepravní obaly pro případ pozdější reklamace, zejména obaly speciální a pro větší zásilky.
  3. Pokud zjistíte jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím ihned nás o této skutečnosti informujte. Kontrolou stavu našeho skladu jednoduše zjistíme, zda se zboží ztratilo cestou nebo zda vznikla chyba při expedici.
  4. Vznikne-li na zboží v záruční době reklamovatelná vada, postupujte podle níže uvedeného reklamačního řádu.

 

Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14-dní je možné na níže uvedenou adresu. Pokud si nevíte rady, kontaktujte nás na níže uvedené tel. nebo e-mailové kontakty. 
 

Adresa pro vrácení zboží a reklamace:

Nábytek Harmonia s.r.o. (E-shop)
2. Května 1379
76001 Zlín

Tel: 778 496 752

E-mail: info(zavináč)eurokosik.cz

 

 

Reklamační řád

V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.
Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem
www.eurokosik.cz reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem. Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese Milena Jurášková, Kráčiny 285, 769 01  Holešov  nebo na e-mailové adrese: info(zavináč)eurokosik.cz. Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla.
Obratem po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, prodejny prodávajícího nebo autorizovaný servis apod.).
Pro úspěšné vyřízení reklamace není nezbytně nutné, aby kupující byl schopen předložit daňový doklad - fakturu a záruční list, koupi lze doložit i jinými způsoby např. svědeckou výpovědí. Zboží zaslané do servisního střediska nemusí být kompletní, stačí zaslat jen tu část, na které jsou závady nebo části, které s vadnou částí souvisejí.
V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu nebo servisnímu středisku, je zákazník povinen zboží zabalit buď do originálního obalu nebo v případě, že kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.
Záruční list předává prodávající kupujícímu spolu se zbožím. Není-li záruční list u zboží doložen, nahrazuje jej faktura.
V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Záruční doba je dva roky, pokud není na prodané věci, jejím obalu, návodu nebo záručním listě vyznačena doba delší. Pokud je záruční doba delší než dva roky, určí prodávající podmínky a rozsah této záruky v záručním listě.

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Je–li reklamace důvodná, prodávající ve lhůtě uvedené v předchozím odstavci vyzve kupujícího, aby si opravené nebo vyměněné zboží vyzvedl, případně zboží zašle kupujícímu na jeho náklady poštou na adresu určenou kupujícím.
Pokud prodávající reklamaci neuzná, oznámí to kupujícímu v přiměřené lhůtě. Spolu s oznámením o neuznání reklamace prodávající kupujícímu sdělí, kolik by stála výměna nebo oprava zboží.
Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po obdržení oznámení o neuznání reklamace sdělit prodávajícímu, zda žádá o provedení výměny či opravy zboží za úplatu, jinak je povinen si zboží v téže lhůtě vyzvednout nebo sdělit prodávajícímu adresu, kam má být zboží zasláno. Náklady spojené s vrácením zboží kupujícímu nese kupující.

Přihlášení

 
 

Zákazník: nepřihlášen

Email:

Heslo:

Registrace zákazníka

Zapomněli jste heslo?

 

Akční nabídka

 
 

Dětský pokoj Frozen II - světle růžová/fialkováDětský pokoj Frozen II - světle růžová/fialková

16 809 Kč s DPH
11 990 Kč s DPH

Dětský pokoj Hiphop I - popelavá/šedáDětský pokoj Hiphop I - popelavá/šedá

13 251 Kč s DPH
9 865 Kč s DPH

Studentská postel Walter - dub baltimore/bíláStudentská postel Walter - dub baltimore/bílá

15 231 Kč s DPH
12 786 Kč s DPH

Dětská komoda Tom - atlantic/bílý/grafitDětská komoda Tom - atlantic/bílý/grafit

3 430 Kč s DPH
2 983 Kč s DPH

Sendvičová matrace Odette - různá tuhost stran - 7 zón - anibakter. potahSendvičová matrace Odette - různá tuhost stran - 7 zón - anibakter. potah

3 490 Kč s DPH
1 926 Kč s DPH

Patrová postel Double VipPatrová postel Double Vip

9 767 Kč s DPH
8 299 Kč s DPH

Dětský televizní stolek Tom - atlantic/bílý/grafitDětský televizní stolek Tom - atlantic/bílý/grafit

2 742 Kč s DPH
2 384 Kč s DPH

Regál Libelle 4P1S - šedý mat/bílá/limetkaRegál Libelle 4P1S - šedý mat/bílá/limetka

2 172 Kč s DPH
1 720 Kč s DPH

 

Anketa

 
 
 

Výměna odkazů

 
 

NAŠI PARTNEŘI:

Spálne - lacný nábytok do spálne

Detský nábytok - lacný nábytok do detskej izby

Obývací pokoje ​- obývací stěny a doplňky od obývacího pokoje

 

Kontakty

 
 

Hovoří s Vámi

Milena Jurášková

Hovoří s Vámi Milena Jurášková

 

Dotazy směřujte na:
Tel.: 727 897 211
email:info(zavináč)eurokosik.cz
Jsme plátci DPH

 
 

Novinky emailem

 
 

Pokud máte zájem o zasílání novinek a akcí z našeho serveru, zadejte prosím emailovou adresu.

 

Doporučte nás

 
 

Chcete-li doporučit Vašemu známému náš obchod, stačí stisknout tlačítko a vyplnit formulář.

 

Vmna odkaz

 
 

Zajímavé články

 

Dětský pokoj inspirace - inspirace pro váš dětský pokoj

- Jak vybírat školní batoh pro prvňáčka

 

Další články 1, 2, 3

Archiv

 


 

Staň se našim fanouškem

Eurokosik.cz - Dětské pokoje, kapsáře, dekorace, školní batohy, obrázky, koberce, povlečení, deky, záclony, nábytek, svítidla

 

 

prázdný


0 Kč

Měna:

Tagy:  Dětské dřevěné dekorace Dětský hrací koberec Dětský koberec silnice Dětský pokoj Studentský pokoj Kapsáře za postel Dětské lampičky Patrová dětská postel Školní batohy pro prvnáčky dětské dekorace  dětské postele

Eurokosik nabízí dětské pokoje, dětský nábytek, dětské postele a patové postele. Dále dětské dekorace, povlečení, kapsáře za postel, školní batohy.